Lufthansa Group - elastyczna polityka rezerwacji

Lufthansa Group - elastyczna polityka rezerwacji

Pandemia koronawirusa sprawiła, że elastyczność odgrywa jeszcze większą, niż dotychczas, rolę w planowaniu podróży. Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na świecie może wiązać się z koniecznością zmiany daty lub miejsca docelowego lotu. Aby zapewnić podróżującym maksymalny komfort i poczucie bezpieczeństwa już od momentu zakupu biletu, Lufthansa Group rozszerzyła swoją elastyczną politykę rezerwacji.

Bezpłatna zamiana taryfy

Rozszerzenie elastycznej polityki rezerwacji to gwarancja szybkiego dopasowania planu podróży do aktualnej sytuacji na świecie. Linie lotnicze wchodzące w skład Lufthansa Group, a więc SWISS, Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings oraz Air Dolomiti, przedłużają bezpłatną usługę zmiany taryfy rezerwacji. Każdy podróżujący może zmienić taryfę dowolną liczbę razy, a wszystko to bez dodatkowych opłat. Choć sama usługa jest bezpłatna, warto pamiętać, że w przypadku zamiany taryfy na droższą, możemy zostać zobowiązani do pokrycia różnicy cenowej. Warunki elastycznej zmiany taryf obowiązują do 31 lipca 2021r.

Zmiana rezerwacji w Lufthansa Group

Klienci Lufthansa Group, którzy mają nową lub istniejącą już rezerwację, z oryginalnie potwierdzoną datą podróży między 01.02.2020 a 31.08.2021r., mogą ją bezpłatnie zmienić. Usługa zmiany terminu czy trasy lotu dotyczy zarówno tych rezerwacji z anulowanym rejsem, jak i tych, które mają odbyć się zgodnie z planem. Podróżujący muszą jedynie pamiętać, aby nowa rezerwacja dotyczyła lotu realizowanego do dnia 31 lipca 2022r.

Dużym udogodnieniem dla podróżujących jest także wprowadzenie nowych koncepcji taryf w klasie ekonomicznej dla wybranych rejsów między Europą a Afryką, Ameryką Południową/Północną/Środkową, Bliskim Wschodem czy Azją, realizowanych przez linie SWISS, Lufthansa, Austrian Airlines oraz Brussels Airlines. Osoby, które zakupiły bilet z datą wystawienia od 01.06.2021r., będą miały do wyboru do czterech opcji taryfowych w ramach klasy rezerwacyjnej. Każda z taryf ma różne warunki zmiany i anulowania rezerwacji, dzięki czemu podróżujący mogą wybrać tę z nich, która będzie odpowiadać ich potrzebom. Takie rozwiązanie umożliwia zwrot pieniędzy za bilet lotniczy również w przypadku osób korzystających z niższych klas rezerwacyjnych.

Podróżowanie w dobie koronawirusa

Lufthansa Group zapewnia bezpieczną i komfortową podróż już od momentu rezerwacji biletu. Podróżujący mogą liczyć na takie udogodnienia, jak możliwość skorzystania z bezobsługowych kiosków, aby nadać swój bagaż, czy automatyczne bramki do boardingu. Kabiny i stoiska na lotnisku są na bieżąco dezynfekowane, a najnowsze systemy filtracji zapewniają wymianę powietrza w samolocie co 3 minuty. Poszczególne linie grupy oferują szereg dodatkowych usług, jak m.in. możliwość rezerwacji miejsca obok siebie. Na lotnisku oraz w samolocie podróżujący oraz pracownicy linii są zobowiązani do noszenia maseczek.

Podróżujący klasą ekonomiczną mogą skorzystać z nowej oferty gastronomicznej Lufthansy. Szeroki wybór dań, przekąsek oraz napojów jest dostępny w ramach lotów trwających powyżej 60 minut. Na pozostałych rejsach europejskich pasażerowie są witani bezpłatną butelką wody mineralnej lub słodką przekąską. Klienci klasy biznes w dalszym ciągu otrzymują bezpłatny serwis na lotach krótko- i średniodystansowych. Warto dodać, że przewoźnik korzysta z ekologicznych opakowań, a oferta gastronomiczna jest dopasowana do potrzeb pasażerów, aby zapobiec marnowaniu się żywności oraz móc wspólnie zadbać o naturalne środowisko.

Tekst powstał we współpracy z Lufthansa Group.

Lufthansa Group

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec fly.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!